rosa....



Pappa och jag pratade en del om sommaren igår kväll, vi tror eller rättare sagt jag vet att jag inte ska stressa nu med mitt C3 projekt. Det blir en sommar i C4.an till att börja med. Ska kolla med lackeraren idag hur projektet går. Ska sen kolla med Blomqvistarna om att sy om och kanske skapa just mina stolar till Corvetten. Annars kan man ju skapa sin egen Corvette med speciell lack.( se bilden )

Vilken natt det blev i natt. Ett ringde telefon då stora dottern tappat sin mobil på krogen. Leta rätt på nummret så jag kunde spärra det. Somnade om efter två. Vakna halv fem då nästa dotter ringer då hon sitter på nattbussen. Fem kommer ett SMS och sen får jag sova till sju då jag måste upp. Ska hjälpa pappa flytta bildelar och annat idag.

Sommarnätter är bättre än vinternätter........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0