Samhället.....

Vi bor i ett samhälle med äldre och nyare bilar. Bensinen kostar fjorton kroner litern och det är Kö KÖ Kö överallt från klockan tre till sju på kvällen. Hämta Fia tjugo över tre i Haninge. Linus i Länna......sen till tandläkaren i Solna. Kö överallt. Från Solna till Kista. lämna av dem för shopping i gallerian. JAg åker till lokalen. Så trevligt att träffa Kerstin igen, prata med Örnen. Affe och Roffe. Tiden gick så fort.......vissa tog rätt sorts bil dit. Vilken avundsjuka....jag vill också åka Corvette. Jag blir glad över att det finns vissa som utnyttjar tillfällena i vårens sol. De sprider en viss glädje om att det  inte är så långt kvar. Jag ska vänta till alla gator är sopade och snödrivorna smälta på våra skogsvägar. Det blir väl till påsk eller första maj.





Så grym.........och så SVART........så snygg !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0