Snart Sveavägen.....

Snart är det dags för Sveavägen. Var i Stockholm och vandrade igår kväll :-)

Igår gick jag upp som vanligt vid fem och fixade lite med saker hemma, sen gjorde jag något ovanligt. Tog min rally Toyota ner till pendeln på riktigt tjälskadade vägar. Pendeltåget 07.53 in till Stcokholms central. Inget roligt sätt att färdas.......åka Corvette är + 10 på skalan och pendeltåg -10. Fattar ni hur tråkigt det var. Trodde jag skulle kunna prata i telefon för att göra färden lite mer rolig, men ack inte!!! Ingen täckning på min mobil. Åkte t.o.m tunnelbana till Thorhildsplan. Var på kurs nio till fyra sen var det tunnelbanan in till city. Gick och handlade tills affärerna stängde och lykades få ihop tretton toppar och lite smycken. Inte bra för plånboken, men idag är det löning :-)



Vandrade sen i city och längtade till cruisingkvällarna i stan......det är så upphetsande ;-)







Tog en tur in i garaget när jag kom hem för att få lite styrka av min underbara vän. Hon står där blank och vacker, på golvet ligger de nylackade takluckorna som jag hoppas att jag inte ska behöva använda så mycket.





Nu är det fredag och sol och löning......ha det bra !!!

Kommentarer
Postat av: Peter Anjou

Hejsan Elisabeth !

Jag brukar kolla din "blogg" varje dag, det var Lasse Öhrn som tipsade mig om din blogg. Jag ger i alla fall "tummen upp" för hur du skriver, och om vad du skriver ! Fortsätt så ! Hälsningar - Peter

2011-03-25 @ 16:56:54
Postat av: peter

Snart får dom komma ut !!!!!

2011-03-25 @ 17:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0