Startskottet.....



Nu har jag flaggat av 2011 års träningsfas, hoppas jag kommer att orka så jag inte drabbas av fler olyckor. Nu ska jag verkligen trimma kroppen. Svarten får nog stå och vila i sitt lugna bås och jag kan ägna alla mina tankar och framförallt känslor till att få igång min kropp. Har inte tränat på fem månader och innan dess tränade jag fem till sex gånger i veckan. Hur kan det bli så ????



Som sagt så har startskottet gått, Nu är det bara att träna på!!!! Köpte träningskort för ett år framöver inklusive personlig tränare och två Xtra månader. Har satt upp ett delmål med träning minst två gånger i veckan på gym....tisdag och torsdag. Allt annat är bonus. Måndag och fredag blir det löpträning.

Tränade igår stenhårt med kondition och gym. Har ett färdigt träningsprogram.

Nu ska vi se till att renovera upp den här gamla kroppen :-)  så är det med det ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0