Michelin kropp.....

Michelin-gubben här och där.  Fotat på Wheels Barkaby 2010



Vem kom på att skapa denna kända figur? Vilket BMI har den? Fotade denna på en bil i somras på en bilträff. Kan ni förstå att man känner sig som en Michelin med alla vinterkläder och X-trakilon just nu, och JAG vet varifrån uttrycket kommer ifrån.





Förstår också varför man säger att man har bildäck runt magen. Killar får nog mest ÖL-mage som putar rakt ut. Medan vi tjejer får ett till fem bildäck.



Min älskade Corvette har fem bildäck ;-)
Fyra synliga och ett i reserv   ;-) :-) :-)



Var inte i klubblokalen igår för det var möte igen på jobbet. Idag ska jag till gymmet efter jobbet och träna.....ha en bra dag alla mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0