Tungt.......

.....är livet ibland. Just nu är vissa saker väldigt jobbiga och andra riktigt bra. Tror jag är på Gröna Lund ibland. Man åker upp och man åker ner. Det som är positivt just nu är att det blir ljusare för varje dag som går. Tror att min kropp och själ saknar ljuset. Nu är iaf Svarten hemma och det gör mig lugn. I natt har jag sovit superdåligt och måste idag få tag på min sjukgymnast. I går var jag på kurs som var riktigt bra och sen var det kvällsmöte. Har mailat min sjukgymnast och hoppas på svar.

Ska fylla i en rapport om vad jag tycker om försäkringsbolagets sätt att hantera min bilolycka. De är vänliga och så, men är det värt 1500:- att få sådana skador som sedan påverkas av stress. Kristaller i omlopp.....ja nu snurrar det på igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0