Var ska du...???



Satt i min underbara vinterbil och var på väg till gymmet halv åtta i går morse. Vaknar upp ur mina tankar och får syn på något häftigt. Som att vakan upp ur en grå vardag och bara få se en helt underbart snygg vältränad kille. Hela kroppen går igång ......:-) Var ska de leverera den ? Ni kan köra den hem till MIG ? Kom igen ? Önskan kan väl gå i uppfyllelse ? Varför har inte jag någon liten Ande i en oljelampa?? En shejk......??????



Så jävla snygg....vältränad, snygga former och skulle passa perfekt som vardagsbil istället för min rally Toyota. Det står nästan Elisabeth på den !!!!



Skapade billigare nöjen på eftermiddagen då jag spelade Yatzy.....inget spel man blir miljonär i.

Pratade med Ann i telefonen, vi ska ha vår tjejkväll i kväll. Modevisning i Tumba, inte bra för plånboken.

Fick mig äntligen en pratstund med Helene oxå, oj vad man kan sakna en del av sina vänner. Snart är det dags att rulla ut Corvetterna och äta middag i Skanssundet och träffa tjejerna igen. Alla inkl. jag är så upptagna under vintern med jobb, städ och annat. Sen vet jag inte vad som händer. tror det blir ljusare och dagarna längre och då hinner man med mera.

Nu ska jag snart till jobbet och ha två timmar idrott ute......härligt. Sen är det spa klockan tre för de äldre eleverna. Ha en bra dag !!!  Våren är på väg.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0