dagen efter dag.....

Man har inte åldern inne för att festa längre. Jag drack inte en droppe igår men var seg hela dagen igår. Att komma i säng klockan tre på morgonen är inte okey i min värld. Ja, kul hade jag .....!!!! Men hur kul är det att gå upp två timmar senare som är min morgontid. Ja, inte okey denna morgon. Sov till nio, satt sen och bloggade och drack mitt morgon-te och sen en kopp kaffe. En riktigt mysig morgon vid köksbordet med en kropp som värker.

Ställde på Corvetten......nu är det bara att köra.

    får se vad man får i vägtrafikskatt. Den är ju höjd numera :-(

Sen pratade jag i telefon och gjorde min deklaration.
Maria kom hem och åt frukost, direkt från en fest nästan. Sen kom Sofia också hem, hämtade henne vid Hemfosa. Satte fötterna i fotbad efter nattens dansande.

Sen blev det till att hämta AUTOSOL från garaget. Kan man göra fälgarna fina så kan man göra spisen fin. Ska spara den gamla spisen som inte är så gammal, men skitig. Polerade den med autosol, och rengjorde med rengöringsmedel. Den är numera som NY.....





mitt under polering av spisen dundrar det upp två snygga Corvetter på besök. Härligt med avbrott för fika och lite umgänge med Corvettevänner idag med. Jerka var nyfiken på att kolla in Svarten som han inte sett sen den kom hem. Leffe och Annn-Katrin ville också kolla in mitt lilla projekt. NEJ..NEJ...Nej mitt stora projekt har det blivit.



Ja, min söndag blev inte utnyttjad till fullo, utan ganska slö och slapp. Dagen efter kallar man en sådan dag. Men det som är värst är nog att det känns som om det skulle kunna börja snöa när som helst. Jättekallt ute......blåser kyliga vindar och nu på morgonen frost på utemöblerna.

Ha en bra måndag alla mina vänner, den första måndagen  i MAJ månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0