....efter jobbet, det fixar sig alltid !!!!

Efter jobbet och stängningen där tog jag bilen till Haninge fr att leta tändpapper och jukkasticka. Ska arbeta med eld på torsdag. När jag sprang genom Jula så hittade jag nya mattor till Toyotan på rea. De fick följa med då de gamla är helt slut. Hottad till bilen lite ;-)








Bebis på tomten......ett KID !!

Skulle fota kidet men det gick inte. När jag stog och borstade tänderna tittade jag ut genom fönstret och fick se en rådjursmamma med sitt nyfödda kid. Det var säkert bara någon minut gammal. Hon sprang efter och slickade och slickade. Mitt kort blev inte så bra, växterna tog blixten....



Ikväll ska det nog bli Lissma med den grå......



Foto från Åbergs i helgen......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0