Födelsedagspresent.....

På lördag fyller jag år och även om man uppnått en viss äldre ålder så är det klart att det är kul att önska sig och att få presenter. Har hittat ett par Converse som jag så hemskt gärna vill ha ! Tror dessvärre att de bara finns i barnstolekar, men upp till 38. Kan jag ha dessa i 38?? De är så coola !!!!!





Måste bara ha en fin bild på min blogg !!! Den är så vacker, utan spackel !!!



Vilken jävla fin Corvette detta är, den får nog också stå på min födelsedags-önskelista. Just det. Jo det ska den. Den önskar jag mig i ett stort paket med Amerikanska band och en stor rosett runt ;-)

Vad jobbigt......nu blev jag Kääääär i den här bilen. Det är något som gör att jag bara föll för den. Min kärlek till bilar kommer nog aldrig att dö ut !



En red Corvette skulle passa i mitt garage, jag har bara en rädd Toyota ;-)

Kommentarer
Postat av: monika

Jag hittade dina Converse American Flag skor

http://www.converseamericanflag.com :D

2011-07-22 @ 22:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0