ha ha

Ha ha dey är inte klokt men i morse var jag uppe klockan fem och bakade tårta till i morgon. Sen körde jag Fia till bussen klockan sju. När jag sen stog och bakade två mjuka pepparkakor så plinga det på dörren.......där stog mamma och pappa. Klockan var inte mer än 07.14 och de hade åkt från Bromma. De är inte heller kloka ;-) snacka om morgonpigga pensionärer !!!

Pappa ska hämta hem sin Corvette för att kunna åka med till Tierp i morgonbitti. Jag har flyttat runt bilar och tagit fram pappas Corvette, städat och skurat.

I morgon är det ledigt.......och Tierp Arena



Ska se om jag hinner med lite kvällscruising för det känns som om sommaren är på väg tillbaka. Jipiiiiiii

Ut med Corvetten !!!!!!!!! Jag lever igen !!!!!

Nu sitter jag och bloggar medan pappa och mamma äter nybakad mjuk pepparkaka och fika till.

Ha en bra dag ...

Kommentarer
Postat av: Janne F

Grattis i dag på den stora dagen och hoppas du får ett par jysta basketdojjor med flaggan på. Annars kanske ett par små corvetter skulle kunna funka på fötterna.

2011-05-07 @ 13:47:04
Postat av: Anonym

Elisabeth!

En kanondag tyckte jag. Av någon anledning tycker jag att det är kul att åka Corvette med Gunnar. Hans bil går ju rätt bra(12 or med slitna gatdäck)

Mvh

Pär

2011-05-08 @ 00:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0