Helt slut....

Att jag laddade batteriet i söndags känns inte. Urladdad på två dagar, det är inte klokt. Igår var jag på jobbet klockan sju och jobba till halv sex utan rast. Hade fritidshemmensdag med lekar, tipspromenad och sen var jag i hettan inne i grillhuset och grilla korv och krabbelurer till barnen i två och en halv timme. Jag lovar att det var som en bastu, fast utomhus!!!!

När jag kom hem fanns det ingen energi kvar, vågade inte sätt mig i någon bil och köra. Ansåg mig som att jag skulle bli en dålig bilförare. Hade hela sena eftermiddagen sett alla vackra bilar som var på väg till Lissma, de passerar mitt jobb och längtan dit var stor. Trodde kanske att någon skulle ringa och ¨peppa¨mig till att åka, men inte :-(

Satt sen hemma i solstolen och bara dog!!!!!! Då fick jag ett SMS.......arton Corvetter vid Lissma. Det är bra jobbat, hade jag orkt mig ut hade det varit nitton.

Har precis betalat in Oldiesutflykten till Bålsta, sen som alltid!!!!!

Man skulle nog ha blivit HW-fru och bara glidit runt på dagarna. Lite manikyr och champagne.......utan alkohol ;-) så att man skulle orka och kunde åka ut med Corvetten på träffar, när lusten fanns. Jag lovar att jag skulle kunna få ihop dagarna utan jobb, bara någon fyllde på mitt konto med pengar.



Nu har jag fikat klart och bloggat, ska ut och löpträna innan jag börjar jobba klockan åtta!!!!!!!! Sen ska jag åka och handla efter jobbet........en arbetsdag som alla andra.

Ska visst bli sol och väldigt varmt idag, kanske åska till kvällen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0