jag , jag , jag , jag , jag , jag , jag

Bara JAG !!! och alla Corvetter och min Corvette och alla vänner. Vilken dag. Igår var det vårmönstring med klubben på Taxinge. Jag lånade ut kameran till Helene och det blev massor av kort på mig. I morgon kommer det fler bilder på bilar och inte på mig. Helene var en otroligt bra fotograf, hon lyckades få ihop 251 bilder.

 Jag blev så glad och lycklig igår. Fick så mycket energi av allt, hälsade alla välkomna till Taxinge och vårmönstringen. Jag älskar verkligen det här livet, med Corvetten.........och allt. Fick köra flera mil och åt middag vid Skanssundet på kvällen med kompisar från  klubben.
























































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0