Kärt barn....

Kärt barn har många namn......gammalt ordspråk.

Jag är inte bara kär i bilen som det oftast låter, idag brottas jag mot mina känslor som hönsmamma. Mina stora tjej, mitt KÄRA BARN, fast hon är så stor så brottas jag med mina känlor när hon idag drar till Rai fest i centrala London i helgen. Det får bara inte hända henne något, hon är ett av mina kära barn.



Min Maria, konditorn som fick jobba på golvet i söndags. Köket är ännu inte klart!!



efter.......rätten :-)



den ville alla smaka av.........katten oxå !!!!



......................stick !!!!



Nu är klockan lite över nio och jag har städat hela huset, tvättat och skurat. Fikat och bloggat. Mailat och jobbat. Nu ska jag duscha och sen blir det jobbet.

Vet inte om morgondagen ...........????????? Jävlar...............

Att jag är en oxe det vet jag, men om jag är Ferdinand vet jag inte, om jag satte mig på en geting i morgon så kanske det blir fart på mig. Men han ligger ju död på tallriken ;-)

Skit det samma.............eller inte.............

Bättre med en Bilpromenad. Det är vad jag har lärt mig av ett barn på jobbet. Hon och hennes pappa åker på Bilpromenad, då och då. Då åker man till ett nytt bostadsområde och tittar hur det ser ut där. Bara åker runt runt runt...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0