Lik min bil......



- Din bil är inte lik min bil, det är en likbil.

Gammal historia man körde på 80-talet. I lördags stog dessa bilar bredvid varandra, att de är lika till färg och lysen kanske, men sen är de nog inte så mer lika varandra ;-)

Sportbilr ska visst vara röda........stämmer det ??????? Har funderat över det ofta. Ett tag var många sportbilar gula till färgen och i år tycker jag mig ha sett mycket svart. Eller så är jag nördigt uppmärksam på svarta lackeringar.



Var igår och kollade köksgolv, väggar, kakel och lampor till köket. Hamnade på middag på Vega baren klockan åtta. Vilket fick mig att känna lust till Lissma träffar. Undrar om de kör igång ikväll redan ???

Det är sommar NU.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0