Lyckodag....

Jag tror det blev en lyckodag för mig igår. Fredagen den trettonde. Jag var på verkstaden med bilen klockan åtta, sen gick jag till jobbet. Fick en otroligt härlig morgonpromenad.......

När jag sen fick tillbaka bilen hade de bytt båda framhjulslagren, vilket inte var beställt. De tyckte från början att det räckte med vänster som var trasigt. Men när de ändå höll på så böt de som sagt båda :-)
Klart att jag får betala för det, så det kommer väl en liten fin räkning på det också.

Idag ska jag köra ut Corvetten och åka til Taxinge. Hoppas att det bara blir mulet och inget regn, jag vill ha sol och taket borta.

Ha en bra lördag......idag ska det åkas bil.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0