Min Söndag.......



Barfotaåkning i C5:an under dagen. Tog det lugnt i solen på förmiddagen. Så varmt och skönt. Kändes som om det var sommar ute denna morgon.



Tvättade C4:an efter gårdagens utflykt med den. Tvättade den i solen i bara bikini, sån otroligt härlig känsla......det är sommar. Bikini, foppatofflor och biltvätt = spa.










Efter att jag tvättat och sämskinnat så monterade jag dit mina streamers som jag köpte på Taxinge. Rengjorde först rutan och sen var det bara att mäta in så det blev lika på båda sidor.





Min GRÅ......Elisabeth



På kvällen blev det söndagsmiddag från grillen. Grillade mycket gott kött och gjorde en rabarberpaj med vaniljsås till efterrätt. Båda tjejerna kom hem till middagen och Linus kom också med. Min mamma och pappa kom också över, en Corvettetur inkl. middag kunde de inte tacka nej till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0