Nya streamers...........

Igår blev det inget Lissma, gick hem och kröp ner i sängen under täcket och sov ett tag. Låg sen i sängen och jobbade med reportagen till CM, prata med Kenneth och krogLasse. Har inte sett Lasse på en enda Corvette-träff och då visar det sig att hans bil står till försäljning hos ¨Nutte¨. Mailade säkert tjugo mail igår kväll, snart får jag ihop allt. Låg där och bara hade det skönt och pratade i telefon, då kom ett oväder som var grymt. Regn, hagel, blixt och dunder. Fick sluta prata i teefon och stänga av internet. Drog ut allt vad el heter. Det åska och blixtra BRA mycket !!! Skulle skrivit till LG ett reportage, men det får bli i kväll.


När jag var på Taxinge i lördags kunde man göra egna streamers och jag gjorde det, men pappa fick ( ville ) betala. Hade inga pengar kvar efter besökt klubbshopen och köpt lotter. Vann på en av lotterna, men den gav jag bort till mamma som blev jätteglad för hon vann ett presentkort till en butik i Bålsta som heter Fixeria, de har nästan allt en kvinna behöver.

Här är kort på när killarna gör mina streamers..................coolt













vad tror du de står på dem då ? JAG...

Kommentarer
Postat av: Helene

Varför skrv du inte elisabethscorvette.blogg.se?

2011-05-18 @ 07:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0