På bättre bana....



Efter en fruktansvärd morgon blev dagen bara bättre och bättre. På eftermiddagen tog jag bilen för att ladda mina egna batterier. Bara åkte och åkte och tankade såklart också bilen ;-)



Hälsade på mamma och pappa för att prata lite. Handlade middag i deras affär och åkte hem till dem. Se bakada jag två kakor som blev misslyckade. Mamma borde köpa sig en ny spis, ja inte till bilen utan till köket !



Var sedan inne på Sveavägen, men där var det tomt på fina bilar. Såg och vinkade till två Corvetter, det livet är inte igång ännu.

Sen tog jag en sväng förbi puben ute hos oss, fullt med folk och glada människor. Förverkligade en killes önskan, hade hade aldrig åkt en Corvette och det fick han göra. Han var lite tyst efter den turen. Men sen kom han igång och prata han också.

Fick ett erbjudande av en kille som har en C3:a att han vill att hans fru och jag ska ta den och åka på ett veteranrally med tidsenliga kläder. Helt otroligt att han lånar ut bilen för jag vet att han är lika kär i sin bil som jag.

Körde hem folk både hit och dit igår kväll. Somnade sent och nu ska jag brygga kaffe till min utflykt och sen duschen och senBålsta.

Ha en bra dag !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0