vad händer ???

Vad är det som händer, Aprilväder i maj !!! Sitter nu och tittar ut, där ute dalar stora snöflingor ner från himlen. Jag som trodde vi skulle slippa mer snö nu när vi haft en sådan lång vinter. Hoppas bara att det är tillfälligt och att vi får bättre väder dvs. SOL och VÄRME till helgen. Kan sluta tokigt med tre centimeter snö på lördag morgon.

Undrar om en viss person ändå skulle köra nercabbat om det snöade?? Regn vet jag att han inte ser som något hinder. - Det är bara att öka farten så rinner det inte ner i bilen.

Igår morse löptränade jag och sen var det till jobbet. På eftermiddagen kom motorhuven hem. Klar som en spegel, går att spegla sig i. Dock är den inte färdig på insidan. Det finns inte kraft till det just nu. Jag ska börja lite försiktigt med att plocka på en del delar. Har funderingar på att köpa lite mer delar iaf typ ny instrumentbräda. Min plånbok är nu iaf tom, så då måste jag låna pengar till det hela och det vet jag inte om det är värt. Bättre att jobba på lite till och spara på sig lite. Jag har ju ingen fet lön, men man kanske kan få något Xtra jobb och måla något staket i sommar, hus eller annat.



Min svarta motorhuv.........bara blank.



Här får hon stå i sommar........ska ta ut henne på garageinfarten ibland iaf. Lite sommarvindar ska få smeka henne iaf och solstrålar.

Fick mail från killarna i Skåne, så jävla kul !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0