Sällskap i garaget....

Igår hade jag sällskap i garaget. Det var inte bara bilen och jag utan både Tobbe och pappa var i garaget och hjälpte till. Tobbe monterade in högtalare i fönsterinredningenspanelen. Nu sitter där två nya friska högtalare som jag köpt av Håkan.





Jag monterade dit ett nytt galler för fläktsystemet i panelen.



Sen satte vi dit panelen, pressadde och böjde och fick dit den utan att bryta av någon hörna. När vi tog bort den gamla så gick ena hörnan sönder, det är så precis med plats och rum frö att den ska sitta helt perfekt senare.



Sen kom pappa och vi monterade om alla baklycktor då det visade sig att de som hade satt dit dem tidigare hade gjort det fel så vi fick borra upp nya hål, gänga nya gänghål och framför allt trixa och mixa med det som fanns. Laga upp och rikta till meallplattor som fäster det hela.



Dammigt efter borrningen i plast och spackel.



Under lördagskvällen slipade jag rost på ramen till sätena, så under söndagen grundade jag och lackade ett lager svart. Ingen rost på dem ska det vara.

Arbetbordet, Slipbordet...............




Lackboxen ;-)





Grundat.............



Ett lager svart..............



Popnitat data.................



Sitter på samma ställe som då..............för ett år sedan.



I helgen blev det många timmar i garaget, så härligt !!!!!!

Bästa helgen på länge................har en kompis som faktiskt kollade upp om jag var där, eller om jag bara skrev på bloggen och sa att jag skulle vara i garaget . Visst var jag DÄR !!! I Garaget..............;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0