Borrelia

Har fått Borrelia ............jävla skit !!

har käntmig mindre okey och i helgen har jag mått ganska dåligt. Frossa, huvudvärk och ont i nacke. Men tänkte väl inte så mycet på det mer än att jag kommer säkert bli förkyld. Sen la jag ihop ett och ett och det blit ju två = Borrelia. Mitt märke på benet började rodna mer och svullna. Jag som trodde jag rivit bort en leverfläck, men det var nog som så att det var en fästing





Var på närakuten igår kväll efter att pratat med dem, fick en tid, träffa doktorn och sen pencillin. Började redan med kuren igår kväll och hoppas nu på att bli bättre under veckan.

(Pappa)Ska under dagen lämna in handskfacket för lite ¨make up ¨ hos lackeraren. Svart och se ut som ny ska den få göra, så som instrumentbrädan.

Vill köpa..............

 4 stycken...........
frågan är om det är skillnad på verkstadbodens och julas ??????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0