Bra start på dagen...............

En bra start på dagen idag. Klockan 06.06 kom ett MMS från Route 66. Jag blr så glad över att jag tror de har den mest fantastiska semester man kan ha !! Att vara Corvettevänner som åker runt och upptäcker landet där borta. Att få åka på Route 66 och bara åka omkring i detta Amerikanska biltillverkarland. Få besöka West Coast Corvette, Ecklers mm och olika bilevent. Ja det är nog som en bal på slottet för en  liten prinsessa som mig !! Jävla skit att man är så flygrädd, annars hade jag varit där jag oxå !



MMS bild från staterna...................det ser riktigt bra ut !

Igår beställde jag mina saker från verkstadsboden så de kommer väl under veckan eller nästa vecka, vi får se hur snabba de är.



Till mitt garage och min Svarten, nu kan jag rulla runt henne utan starat upp bilen och dö av avgaserna :-)

Fick höra att Mats också carit ute och luftat Corvetten, det var ju synd att jag inte visste det. Klart att vi hade kunnat åkte på en tur tillsammans med våra Corvetter. Nu blir det inte så mycket mer Corvetteåka för mig. Veckan är fullspäckad............

Måndag - igår var det inköp till mässan och sen jobba
Tisdag - styrelsemöte med Corvetteklubben per telefon
Onsdag - om jag hinner, klubblokalen
Torsdag - packa allt till mässan i bilen, samt köpa det sista till mässan
Fredag - bygga mässmonter
Lördag - vara på mässan
Söndag - vara på mässan

Jag mår iaf bra nu efter min Borreliainfektion och på torsdag är min pencillinkur slut. Det ska bli skönt det med !

Ha en bra dag !! Det ska jag ha det.............väntar på paket som kommer med posten i morgon. Känner mig som ett litet barn som väntar på julaftonskvällen för att få paket av tomten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0