De kom igår !!!!

De kom redan igår i brevlådan. Mina nya Converse, och de passar mig perfekt. Till en tjej som mig, som älskar allt som har med Amerikanska bilar att göra. De är dock inte tokröda utan lite mer roströda................jag gillar dem som faaaaaan iaf.

 









och ett litet meddelande :-)



Det finns de som syr upp skor i Amerikanska färger och de som lackar om sin bil i Amerikanska färger........



eller sin MC ...............



....................eller i val av kläder.











Idag är det onsdag och klubblokalen är öppen. Får se om jag hinner ta mig dit. Jag tror inte det tyvärr !! HAr en del att fixa innan mässan i helgen.

Fick ett MMS klockan 03.20 i natt av en Corvette-vän på en superläcker C2:a i Amerika. Tänka sig att man blir glad av ett MMS mitt i nattsömnen bara för att det kommer en bild på en vacker bil. Jag blir det iaf. Bara glad och somnar om.

Igår kväll hade vi första styrelsemötet på telefon. Alla ringer upp samma nummer och så har man ett telefonmöte. Fungerade jättebra. Har aldrig varit med om det tidigare, så nu har jag varit med om det oxå.

Ha det bra alla min vänner och de som jag ännu inte känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0