En höst-söndag



Höstturen igår med Corvetten var helt fantastisk. Så fint väder men bara mellan +8 och + 10 grader ute, i ett litet samhälle kom vi upp i maxgraderna + 11. Var och fikade hemma hos Pilen och AnnCatrine så nu vet vi var de bor. Mycket trevligt och alltid får man skratta när man har Pilen i närheten.



Hösten är sååååååååååå fiiiiiiiiiiiiiiiin !! Sjön vid Vårsta.

Jag hade hela vintermunderingen på mig..............



Här ser jag ut som Plupp !!!!      



Har tagit in mitt citronträd i garaget och det har satt ingång att blomma.....



Gick där och funderade om det var snyggt eller inte ?!?!
Den såg iaf ut så tidigare.......fästet till antennen.............



Pratade igår med Jerka en hel del, blir alltid massa bilsnack oss mellan. Vi satt där med våra önskedrömmar och min dröm just nu är nog den här !!!

  en svart C2:a önskar jag mig.

Pratade sen med min favoritvän Ann. Hon fick sin onskan i uppfyllelse av sin man när hon fyllde år en vacker C3:a



Hennes lilla pärla !!! Den är så fin !!!

Satt nog i telefon hela eftermiddagen igår medan jag städade ur klädkammare och böcker ur bokhyllan. Gör ofta två saker samtidigt !!! Drack sen lite vin, lyssnade på regnet som slog mot fönstret och värmde mig vid braskaminens eld. Pratade med Maria, mamma och pappa, Sofia (samt tidigare Jerka och sen ringde jag Ann )

Nu är det måndag morgon och jag har precis pratat med Skräcken och vi har önskat varandra trevlig vecka !! Det kan nog behövas i detta höstregn. Tror det är uppehåll nu, så jag ska ut och löpträna lite innan jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0