Fredagscruising

Efter en ganska tuff morgon då jag hade tränat, tvättat, städat och varit i Sunnerby med matvaror och sen till återvinningen. Var till byggvaruhuset och handlade till arbetsdagen idag på jobbet, sen möte, sen jobba sen hem och satte mig i Corvetten och vi åkte in till stan.

Så otroligt härligt att åka nercabbat in till stan en sen septemberkväll, snart oktober. Ute var det solsken klockan sex och sexton grader varmt.





73:an in mot Stockholms city





Vi stannade till precis utanför McDonalds på Sveavägen och där var vi hela kvällen. träffade många Corvettemedlemmar och det var så mycket fina bilar inne i staden. Mamma och pappa kom också in. Så tuffa de två, stog och hängde på muren utanför Donken och åt var sin hamburgare. Undra om man kommer att göra det självnär man är 77 år ???? De är för söta <3



Sen kom Mats, toppensnälla Mats. Han hade hittat en kalender på jobbet som var från ett företag där min bil var med.Han undrarde om jag hade den??? Jag hade absolut inte den!!!! Så kul att få :-) :-) blev så glad. Jag som sökt efter en sådan kalender.





Kommr ju vara januari månad hela tiden i garaget ;-) hihi hi
Bergs lås! Där hade jag en kompis, Klasse som jobbade undrar om han jobbar kvar??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0