Funderingar.........



Har en hel del funderingar över livet..................och bilen. Skulle vilja vara ledig och bara mecka tre,fyra dagar i rad. Bara ha tid för mitt projekt, så att det händer något. Inte massa krav på andra saker som ska fixas eller göras. Inget ledigt i allahelgonahelgen heller, dvs extra ledigt som en röd dag på måndag. Känner mig sugen på att bli uppsluket engagerad av min C3:a. Jag vill,jag villl, jag vill.................som ett litet barn. Har lust att trotsa min moral.....................vara uppslukad av mina tankar och bara göra som jag vill !!!!

Igår ringde en vän och ville ha tips inför köp av en C5:a. Han hade fyllt femtio och skulle fira sig själv med att köpa en Corvette till sig själv. Förverkliga den där pojkdrömmen han alltid har haft. Det var då jag började fundera på hur bra jag egentligen har det och haft det, som kunde köpa min första Corvette när jag var tjugoett och sen alltid haft en Corvette och nu har jag två. Har varit ute på Blocket och skulle vilja köpa den tredje och kanske den fjärde också........................om jag hade pengar. Ska köpa en lott idag............man måste prova om lyckan vill slå in och gör den det så vet jag vad jag ska göra !!!!

Håll tummarna, tänk på mig idag !!! Kram på er alla............

Ha en bra fredag och helg................idag fyller min lilla Sofia år

Grattis !!!! MIN ÄLSKADE DOTTER..............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0