Härlig söndag !!!!

Hade en härlig söndag, en äkta söndag !!
Vaknade klockan 05.05 som vanligt väldigt tidigt. Gick upp och satte på disk- och tvättmaskin. Gjorde iordning fika och bloggade.............men tog mig inte ett träningspass. Fortsatte med målningen av hallen och städa bland alla skor och kläder i klädkammaren. Medan färgen torkade blev det en Corvette-tur till affären för att handla lite mat och tur var det för....................



.............för när jag precis kom hem ringde mobilen och lilla Sofia ville bli hämtad- Hon var lite bakfull och längtade hem till mammas frukost. Hon och Linus åt frukost och jag lunch. Sen var vi i skogen allihopa och plockade svamp. Hem och städa och ungdommarna gick och la sig för att sova en stund. De som köpte våran båt var och hämtade allt som har med båtställning och vinterupptagning/förvaring av båten. De hade haft en bra sommar med båten. Nu ligger hon i Karlbergskanalen.



vintern 2010/2011  ..................  PARKERAD :-)

Har inte gjort något med mn C3a denna helg, hoppas på en lugn och bra helg nästa vecka.



Vill få dit nya högtalare i instrumentbrädan
montera dit instrumenbrädan
sätta dit nya lampan i instrumentpanelen
få dit handskfack
mittkonsol

Ska fråga Jerka vad radiofirman hette, hittar inte reklampappret från radihandlaren jag tog på Barkaby. Slarvigt att tappa bort det. Ska beställa en radio NU !! Nej inte nu, men så fort som möjligt.

Ha en bra dag !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0