klubblokalen

I kväll är det dags för klubblokalen. men jag orkar inte. Är helt slut...............min Borrelia tar på krafterna. Jävla pencillin och ALLT !!!! Vet inte om jag kommer att orka jobba på hela tiden, jobbar dessutom Xtra istället för att dra ner på tempot. Ibland tror jag att jag själv tror att jag är någon jävla krigare. Det ska liksom bara gå................sjuk, kan jag vara det ???? Ja ibland i mina tankar och tankeverksamhet, men annars ??

Längtar tillbaka iaf. Måste lägga upp en bild till från Skanssundet.

Saknar Maria som flyttat till Norge.



Maria lånade min bil..............en kväll !!!



Saknar min mammarazzia-kompis !!!



Saknar njutning..................

Ska iaf i kväll sätta mig och nominera bilder till klubbalmenackan. Nu måste jag dra till jobbet .HA en bra dag alla mina bloggvänner. Jag saknar många va er.

Pappa hade varit och hämtat nya skruvar till att montera fast lyktinsatsen på Corvetten med. Nu ska de dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0