knegare...........

Igår var jag arbetsledare på jobbet då vi hade arbetsdag. Det renoverades och målades både här och där. Solen sken från en klarblå himmel och man borde ha varit ute på vägarna och åkt Corvette. Jag fick SMS från Tierp där de som var där hade det bra och att de kollade in dragracingen där.

När jag kom hem från en arbetsdag från halv sju till tre så satte jag igång med att måla om hallen hemma. Nu på morgonen när jag sitter och fikar och surfar runt på alla sidor så hittade jag lite bilder på nätet som Mats hade tagit i fredags kväll.

Jag orkade inte köra bil efterson jag var sååååååååååååå trött, så jag valde helt enkelt att sitta bredvid och kunde sen falla i sömn till motorns sköna muller på väg hem fran stan. Tog in tupplur på vägen till stan, en femminuters..........ni ser så glad jag är. Vinkar och allt !!!!



Kompis.......



.............ännu en kompis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0