Livet är gott ........att leva !



Fick igår skratta loss riktigt ordentligt tack vare mina underbara vänner i klubben. Satt och pratade med fyra olika klubbkompisar och med varenda en får man skratta loss lite. Dock är det som så att när man pratade med Krusse så fick jag så ont i magen så att jag inte orkade skratta mer. Så härligt. Jag har förlängt livet med ett par veckor bara igår kväll.

Tänka sig att en bil kan skapa kontakter med så härliga vänner !!!

De finns de som gör låtar om dessa små läckerheter.....little red Corvette !!!

Vem gör en om my little black Corvette!!!



Vet att Kakka Israelsson gjort en om............ gamle Svarten !!!

Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0