mässan

Var i mässhallarna hela dagen igår. Alla bilarna skulle in på sina platser. Vi har en monter på tjugo meter med plats för fem bilar, vi hade kunnat få in den sjätte oxå om vi vetat hur resultatet skulle bli. Var där på vip-vip bjudningen och sen vip-bjudningen. Satt som representant i klubbmontern fram till nio. Kul att prata med alla människor som kom förbi.







Min gamla bästa MC- kompis hade med sig sin Corvette, till mässan.





Halva våran monter är röd och svart. Den andra är ............

Vi ses där idag om du kommer förbi. Ha det bra. Jag tror tyvärr att min Borrelia håller på att ta fäste i min nacke. Jag mår inte bra.

PS! Du är BÄST Pär !! Du tänker helt rätt. Vill bara säga det......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0