med andra bullar !!

Var på jobbet tidigare som vikarie för en av klasslärarna. Efter idrott, matte och lunch kom chefen och frågade om jag ville åka och köpa kanelbullar till mötet klockan tre. Klart jag startade min rally-Toyota och stack till affären. Nybakade bullar i en påse blev det !!!



Hemma efter middagen kollade jag in nya CM .........
och där var min lilla C4:a på mittuppslaget, om man tar bort reklamen i mitten av hela tidningen.



..........och sen ett litet reportage om min lilla pärla :-)



Skulle sätta upp vitrinskåpen igår kväll men det blev kaos!!! Livet kan vara surt ibland. Grät som ett litet barn på jobbet igår, det bara kom !! Nu är det som det är och jag mår bättre !! varför ??? vad har jag gjort för illa ?? vem styr över mitt liv ?? idag är det onsdag och jag ska försöka hinna med lite träning innan arbetet.......

Ni får ha en bra dag alla som läser och framförallt njuuuut av solen idag !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0