Mera.............

Det kommer mera !!!!
Igår var jag i Solna efter jobbet och köpte två vitrinskåp till. Ska ha alla mina samlarbilar tillsammans i dessa skåp. Nu har jag fyra skåp som ska sättas upp och fyllas med små Corvetter. Idag ska jag hämta en samlarbil som jag beställt på nätet, den har kommit med paket till postens utlämningcentral. Men när jag ska hinna sätta upp skåpen vet jag inte !!!

I helgen är det årsmöte i Skövde på Billingehus...........



Årsmöte med Corvetteklubben...............får se om man hinner med
................lite SPA oxå .



Om en kvart ska jag till min lilla dotter Sofia och montera upp en duschstång i hennes lägenhet. Jag har som sagt alltid något att göra !!!

Semester, ja det skulle vara bra !!! Då hade jag mer tid på dagarna för annat än att jobba !
Nu är det snart helg om ..............om 11 timmar är det helg !!! Ska bli skönt, tror jag ???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0