Minusgrader..............



Nu är det minusgrader, i morse var det -3 grader och som en vinterdag ute. Vitt, vitt, vitt. frost på hela gräsmattan.........mysigt. Jag gillar när sverige byter årstid.

Idag fyller Linus år...........grattis



Den här tårtan bakade jag till Sofia förra helgen...............

Jag har hunnit prova lycka i veckan oxå, men någon sådan har jag inte. Skulle vilja köpa mig en race-Corvette. Vet precis vilken jag vill ha!!! Bättre lycka nästa gång....

 

Hämtade ett paket igår på posten med en samlarbil jag köpt på nätet. En liten söt Corvette som varit med i James Bonds film Agent 007. En miniatyr av min egen C4:a...........







Pratade i telefon med flera Corvette-vänner igårkväll, så trevligt. I love it !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0