som en karamell........



Tycker den är som en liten karamell. Så söt och god så att man vill ha en i sin egen hand och bara njuta av den. Vore läckert att äga en C1:a oxå. Men jag är mer sugen på en bil med lite knuff i.

Ligger i min säng och bara väntar på att gå upp och äta frukost. Tog pencillin klockan sex och man ska visst vänta en timme med att äta något. Vet det fan hur jag lyckas med allt, men nu har jag gått upp två kilo istället för ner. Blir så jävla trött på mig själv. Ser snart ut som en  häffaklump !!!

Fick precis ett SMS på vänner som ska ut och resa, de sitter på Arlanda och ska äta frukost innan flyget ska ta dem till USA.

I natt klockan tolv när jag låg och sov fick jag ett SMS om ett tips där de hade en radio till min C3:a, ska kolla in den snart. Ska vara hemma till klockan elva idag sen ska jag åka och arbeta.

Har fullt upp med att planera allt som ska fixas till mässan nästa helg oxå. Måste gå ut i garaget en stund nu på morgonen och förbereda en del saker.

Trevlig fredag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0