Tatto

Träffade en härlig människa igår som bara började spontanprata med mig utan att jag kände honom alls!! Vi kom in på livet och hur viktigt det är att göra det man vill göra. Kändes som om vi var kompis från första sekund. Han såg min tatuering på handen och tyckte den var en av de snyggaste/mest genomtänkta tatuering han sett. Det är ju bara att tacka och ta mot. Själv är jag hur nöjd som helst med den också och ångrar den INTE !! Det är jag, så mycket jag................miss Stingray.



Pappa ringde igår kväll efter att ha kommit hem från resa och hittat senaste CM i brevlådan. Han var både glad och lite stolt, tyckte det var ett bra reportage.

Idag kommer mamma och pappa ut för vi ska gratta Sofia, får se om han har något paket med sig. Hahahaha jag låter åter som ett barn !!!! Mina paket från pappa innehåller alltid något till min C3:a. I natt har det varit frost och  kallt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0