Tips från kompisar.....

Får lite renoveringstips om dagarna. Igår när jag satt på tåget in till Stockholm kom ett SMS. Hej Elisabeth, du har ett renoveringstips från mig !! Hälsningar Mats.
Nu på morgonen så kollade jag in Forumet och där låg tipset!!! Om jag blev imponerad !!! Vet inte ???



Vad har de gjort ??? Vem gör så här ???
Fick ett tips tidigare på renoveringar och den lägger jag väl också upp. Delar mina bilder med alla som läser det här !!



Nä, det är nog som så att inget av dessa intresserar mig något speciellt. Men visst blir man sugen på att få sin vackra C3:a KLAR !!! Men ,men ...........vintern är lång. Igår fick jag skrapa rutorna på bilen. Första frosten och den satt som berg, fick hacka bort isen från rutan. KALLT !!



När jag var i Stockholm igår var det som en sommardag, efter en kall morgon blev det en fin solig dag. Hade velat stanna kvar i Stockholm och bara njutit av stadslivet. Satt mig på en uteservering och tagit ett glas vin, handlat lite kläder och bara tänka på mig själv. Hade kunnat varit trevligt att kanske träffa någon trevlig vän..........skulle nog kunna vara en Hollywood-tjej, bara få dagarna att gå till det jag bara vill göra. Skulle iaf inte sitta hemma i soffan !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0