Tungt smågodis !

Hämta mina varor från Verkstadsboden som kom med posten igår. De var så tunga. Fick gå två vänder till bilen med dem. Fick tre SMS, ett SMS för vaje paket. Ska plocka upp dem när jag får tid och se om de fungerar. Var ute i affärer och fixade lite till mässan igårkväll.




Bilgodis till Svarten............         

HJULDOLLY..............vilket namn på en vara. Kan det vara en herre som kommit på det. Hjulet ligger säkert i klyftan mellan kanterna på vagnen, så som en herre kan ligga säkert mellan Dolly´s .....Dolly Partons är ju inte små !!! Har jag rätt tror ni ???

Idag är det regn över Stockholm.

Måste ringa Janne, Kenta och Krusses son ikväll. Får inte glömma. Måste sätta på larm.

Måste ringa Åke också och årata lite.

Fullt upp hela tiden. Jag får säga som Uffe man har inte tid med jobbet för fritiden tar så stor plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0