Drömma tillbaka i tiden...........



Satt igårkväll och surfade runt på sidor om Corvetter. Kom att drömma mig tillbaka till i somras då jag hittade denna bild på Garaget. Vet att bilden ligger på forumet också då någon undrar vem ¨häxan¨ i bakgrunden är ?? Det kan jag berätta !!!Det är bruden som lyckats hitta alla sommarens olika bilträffar. Detta var när vi var i Rättvik på Classic Car week i augusti. På självaste cruisingtisdagen dök denna juvel upp. En Corvette med husvagn och motivlack. Fotade som faaan, har hur många bilder på denna bilen i min hårddisk. Jag ser dessutom ut att försöka matcha bilen med min Amerikanska skjorta och scarves. Oj, oj, oj vad jag längtar tillbaka..............och detta är bara för en månad sedan. Har lyckats hitta en bilträff varje helg sedan den 7:e maj, utom midsommarhelgen och 1-2 juli........då var jag på annat håll !!!!!

Idag är det fredag och jag börjar halv elva och stänger idag. Var uppe klockan kvart över fem i morse, har satt på tvättmaskinen, plockat ut diskmaskinen, fikat och bloggat och nu är klockan snart halv sju. Ska ut och löpträna och sen städa badrummet. I morgonbitt kommer Maria hem från Norge, det ska bli trevligt och kul.

Igårkväll satt jag också och pratade med några av mina favoritCorvettevänner. Alltid kul att prata bort en stund. Får se om det blir Kjula på söndag med några kompisar.


Kommentarer
Postat av: Mats

Jag skrev inte häxa utan tant! haha.....

2011-09-16 @ 07:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0