en lördag i mitt liv.........

Lördagen den 24:e september, en dag i mitt liv. Avbokade Mantorp och STCC med Tobbe, Skräcken och några andra killar. Har inte tid med bilar just nu!!!

Uppe tidigt och bloggade samt satte på en maskin med tvätt. Efter fika och bloggande så tog jag på mig löparkläderna och drog ut på en löparrunda. Hem och duscha och var i Tumba Centrum innan de öppnat. Hade blivit kär i ett par skor som jag absolut måste köpa, och de fanns i Tumba i min storlek. Gick sen för att handla lite mat och fick ett SMS, - om jag ville följa med på en tur till Nyköping, tyvärr så var min dag fullbokad och jag skulle inte hinna. Men de var varmt välkomna på fika om de ville efter Corvetteturen. efter att ha handlat allt så begav jag mig hemåt, då ringde Ingvar och vi satt och planerade upp mässan i oktober...........känns jättekul!!! Precis när vi pratade med varandra för jag ahde stannat till vid Rosenhill då min mobilmottagning i skogen är skit.......så kommer de. Ferrari, Lambourgini, Porche, Corvette alla i en rad med bolaget Upp&Ner tryckt med stora bokstäver på sidan. Glada killar.................faktiskt bara killar inte en ända tjej!!!! Är det 2000-talet????? När de såg mig kolla in dem för det gjorde jag verkligen, dels för att bilarna är så coola och sen den det att jag vill så hemskt gärna få boka in mig på ett sådant event jag med.................men det handlar om pengarna. Jag har inte råd med den kostnaden för så få minuter. Men när de såg att man kollade in dem så gasade de på riktigt ordentligt så Ingvar undrade var jag var någonstans?? På en motorbana ?? Nej då !! Bara killar som är ute och leker på Slingerbulten. Hem och målade om väggarna ...........då ringde Jerka.

Sen kom Jerka ifatt killarna Hasse, Pavel och Janne på motorvägen som var på väg hem till mig på fika. Så han hängde på hem till mig för en snabbfika.



En Corvette Grand Sport och en ny Dodge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0