Faaaaaaaaaaaaan...........





Man får inte ihop livet och inte bilen. Jag behöver VAB.a = Vård av bil. Har så mycket på jobbet, stress.stress.stress. Gör ekonomijobb, vikarie för arbetskollegan, fixa allt, allt, allt och dessutom mitt egna jobb. Fick ett roligt erbjudande som jag fick tacka nej till, de ville ha min C3:a till ett litet projekt men då skulle hon ju varit klar. Nu får hon stå kvar i garaget och ev. får jag själv ställa upp utan henne.

Hon är så dammig min älskling, har bara tid för min grå just nu. Ska bli skönt med HÖST så jag får tid över till min C3:a. Vill åka och köra henne. Hörde av Jonas att det inte var så svårt att sätta in växel-låda i Corvetten och slippa automatlådan...........det skulle vara trevligt. Kan man beställa en meck inkl. växellådda på nätet ????

Oj då !!! Jag ska vara på jobbet om en halv timme och sitter här och gör allt annat. Ha en bra dag, nu ska jag borsta tänderna.

På lördag är det höstcruising till Persåker................roligt och kul !!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0