Fallfrukt...............???

Fallfrukt !!!!

Jag 2010



Min pappa 2011



Jag var i Rättvik 2010 helt galen, sprang omkring bland alla fina bilar och han knappt äta under cruisingen, måste bara sitta och titta på allt fint.
Tog med mig pappa upp 2011 och det verkar som om äpplet inte ramlar så långt från päronträdet...................eller vad tror du ????



Det stämmer nog in på min mamma också, att äpplet inte faller så långt från päronträdet................jag i bakgrunden och mamma tar täten !!!!!!!



Sunne 2011.........................fler som är lik, eller blir till lik, en hel säkt eller klan.

Livet har sina goda stunder iaf................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0