Glömde en bild..............



Glömde en bild igår när jag bloggade om höstens sista cruisingutflykter. Men jag tror inte det är slut  på höstens cruisingupptåg ännu. På söndagkvällen ringde Janne och vi la upp vissa planer för att åka till Kjula på söndag, sen är det STCC på Mantorp den 24-25 september och som en slutkläm på detta är det Tierp den 1-2 oktober, eller om det var fredag - lördag, måste kolla upp det !!! Känns som jag har blivit fast i att bara åka bil, men jag hinner faktiskt att träna och arbeta också. Efter jobbet igår var jag hemma hos Sofia och städade hennes badrum och rensa avloppet medan hon lagade mat. Bra byte................om man geggar i sandlådan, garaget i eller i ett avlopp är SKIT det samma.

Idag ska jag jobba heldag, sen på ett möte och sen vidare till ett annat möte. Fullt upptagen idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0