Nu är det höst !!!



Lissma sommaren 2011

Nu är det höst och mörkt. Men igår var det indiansommar hela tisdagen så man borde ha tagit en sväng med Corvetten. Mörkret kommer vid halv åtta och JohnBlund klockan halv tio till mig. Är en sådan där morgonpigg jävel....igår var jag ute och löptränade klockan halv sju, sen två pass idrott på skolan och en långpromenad på kvällen på en timme.

Tänker man tillbaka på juli och Lissma på tisdagar så känns det både bra och dåligt. Bra att man haft så många trevliga träffar där tack vare det bilintresse man har !! Dåligt att man inte gör så mycket på kvällarna längre. Jag är en sådan som behöver mer tid för sömn under höst och vinter. Man får göra som Corvetten, ställa av sig och dra på sig pyamasen



Ha en bra dag !!!   <3

Jag mår BRA för just idag är jag STARK !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0