Pappa fixar det mesta !!!



Efter att jobbat en hel dag, regnet öste ner på morgonen. Regnkläder på. hem till middag. Kvällspromenad. Sen....................

...............ringde pappa, min fantastiskt underbara pappa. Han hade varit hos Tidblom och beställt satsen med skruv till lyktinsatsen och bultar till spoilersatsen fram inunder hade de hemma på hyllan. De kan vi nu montera på lördag eller söndag om tid finnes. Tydligen är det dags för middag inne i Stockholm på lördag och på söndag är det STCC nere på Mantorp. Vi får se..............Det är som jag säger. Man har inte tid att jobba. Helgerna är fulla med roliga aktiviteter. När i hundan ska man hinna jobba Corvette !!!!! Jo, ta en veckas VAB.

Mitt konto är länsat för länge sedan och just nu lever jag på sparpengar. Har inte handlat kläder på den dag jag minns, bara bildelar. Alla pengar går dit.



Hittade dessa på nätet, skulle passa till ett par höga stövlar och svart t-shirt.Ska se om jag kan beställa ett par i rätt storlek. Måste måtta midjan..............vet inte om jag har någon ????



Jag och min mage och min Amerikanska bikini i Rättvik.

Jag och min Amerikaskjorta och scarves i Rättviks-natten !!!!



Jag vill ha dessa Converse oxå !!!!!



Det är mycket man vill ha !!!!!!

Nu ska jag ut och löpträna innan jobbet. Har två pass idrott ute idag med barnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0