Slingerbulten........

Slingerbulten blev det igår innan jobbet. Så otroligt härligt att bara få köra ut i den vackra höstdagen och få ratta vildhästen. Innan jag tog ut bilen igår hade jag dessutom hunnit löpträna, fikat och bloggat. Sen lyckades jag med två härliga körupplevelser med bilen innan jag började jobba vid elva. Barnen på jobbet jublade när jag kom med min ¨raggarbil¨som de så glatt säger. Jag vet !!! Det är ingen raggarbil utan en sportbil.

Så underbart att få ta en tur med Corvetten även efter jobbet....................jag älskar nog att köra bil.



Snart är det vinter så det är lika bra att passa på att köra Corvette nu !!!!

Vaknade tio över fem i morse och kunde inte sova mera, klarvaken och pigg som en mört !!! Bestämde mig för en dusch och sen en kaffelatte i bilen på väg in till Stockholm för att hämta Maria som kommmer hem från Norge över helgen. Hon kom till Stockholm halv sju och jag tog hennes bil in för att hämta henne.



Sofia, jag och Maria   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0