Sluta inte att leka...........

Sluta inta att leka om det så är att köpa ny bil, köra dragracing, trimma, polera eller göra en bourn-out.



Här bränner en härlig person med barnasinnet kvar lite rosa gummi  :-)

Igår lekte jag skola med barnen och jag var elev, målade denna bild. Jag hette Johanna .



Varför målar jag allt i rosa ?????

Har sommaren förstört mig ?????





Lek hela tiden.....................igår var det geggamojja. Inte olja och bilmojja...............



Nu sitter jag och planerar helgen och hoppas på att vi slipper regn till söndagen. Under lördagens cruising så kommer solen att skina och vi kommer säkert få en fin höstcruising. Idag ska jag jobba lite hemma nu å morgonen, sen städa och tvätta. Försöka hinna med ett träningspass också, innan jag ska yill jobbet och leka.

Sen kommer mina helger med geggamojja i garaget....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0