Stressad dag igår...........

Stressad dag igår på jobbet och idag blir det nog lika stressat. Vi är en man kort och man ska täcka allt !!!! Finns inte tid för rast och ro och så mår jag dåligt i min mage just nu. Igår morse var jag ute och löptränade och det gick bra, idag regnar det :-) skönt regn som bara påminner en om hösten och lugnet en fin höstdag kan ge. Längtar till att få dra igång meckandet i garaget, svårt att gå innär solen skiner ute. Så är det. Mycket lättare när det är lite oväder och kyla ute, och inga bilträffar som man vill åka på

Blir det fint till kvällen blir det nog en tur till Lissma..........



Fotade mig själv i Oves taklucka som stog mot hans bil på Vallentuna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0