Svart och ????

Glad som bara är den är jag. Går och lägger mig klockan nio just nu och sover till fem. Igår löptränade jag och hade två idrottspass på jobbet. Hem och städa m.m.

Satt och SMS:a med en kompis som också har dragit igång projekt renovera Corvette som ska vara klart till nästa år. Så kuuuuuuuuuuul.

Bestämde mig för att ha en lugn helg med bara spa för själen. Avbokar det mesta som är trevligt just nu.

Fick ett underbart SMS igår på jobbet som gjorde mig så glad. Det finns gamla vänner som tänker på mig!!!!

Min Maria har startat en blogg i Norge, så nu kan jag läsa och se hur hon har det där. Såååååååååååå roligt!!! Som mamma är man alltid nyfiken på allt..

I natt drömmde jag att någon satt ROSA folie på hela min C3:a ................den var rosa. Ceriserosa!!!!!!!!!!!!

Men den står kvar alldeles svart som natten som viss sorg inom mig !!!!



Här står hon i lackboxen.............SVART !!!! Solid svart !!!!!

Nu ska jag ta en liten träningsrunda innan duschen och jobbet.........tjaooooooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0